Du er landet på Tallerkenrække.dk, det helt rigtige sted at finde Chic Antique tallerkenrække. Vi har udvalgt de 2 bedste produkter lige nu, så du er sikret et godt køb.

✅ Aktuelle Chic Antique tallerkenrække tilbud | ✅ Produktkvalitet | ✅ ⭐ Kundeanmeldelser | ✅ Gratis levering / Fri fragt | ✅ 🇩🇰 Danske webshops

1: Chic Antique Reol m/skuffer/tallerkenrække – antique creme 70

Den første anbefaling på vores liste har vi fundet hos Hoejgaardbrugskunst.dk.

Her kan “Chic Antique Reol m/skuffer/tallerkenrække – antique creme 70” fås til 4580,- kr.

Se hos Hoejgaardbrugskunst.dk ❯❯

2: Chic Antique Skab m. skuffer og tallerkenrække

• Dagens pris: 4498,- kr.
  • OBS! Tilbud i dag – normalpris 5800.00, nu kun 4498,-.
    Du sparer 1302 kr. / 22 %
  • Fundet hos Bydahlliving.dk
  • Mærke: Chic Antique

Sidste produkt på vores liste er Chic Antique Skab m. skuffer og tallerkenrække som vi har fundet til 4498,- hos Bydahlliving.dk.

Chic Antique skab med skuffer og tallerkenrække i flot cremefarvet.
Passer perfekt i køkkenet til opbevaring og giver et smukt antikt look til dit hjem. Skabet er lavet af grantræ, MDF og jern.
Der medfølger cremefarvet kroge. Mål: H190 L70 B32,5 Se vores…

Se hos Bydahlliving.dk ❯❯

Flere produkter.

De 2 produkter ovenfor var vores udvalgte bud på bedste Chic Antique tallerkenrække i 2022 – men var det rigtige produkt for dig ikke blandt dem kan du også kigge blandt disse Chic Antique tallerkenrække:

Dyreste Chic Antique Tallerkenrække på listen er Chic Antique Reol m/skuffer/tallerkenrække – antique creme 70 fra Hoejgaardbrugskunst.dk med en pris på 4580.00. Billigste udvalgte Tallerkenrække er Chic Antique Skab m. skuffer og tallerkenrække som du kan købe for 4498.00 hos Bydahlliving.dk. Forskellen på de to priser er 82 kr. – de 2 Chic Antique Tallerkenrække vi har fundet koster i gennemsnit 4539 kr.
Ovenstående Chic Antique Tallerkenrække data og priser er hentet fra 2 butikker (Hoejgaardbrugskunst.dk, Bydahlliving.dk). Alle Chic Antique Tallerkenrække tilbud er opdateret i dag 02-07-2022. Vi tager forbehold for fejl i priser og lagerstatus.

Fandt du ikke det rigtige Tallerkenrække blandt de 2 ovenfor? Så kig i nogle af vores andre detaljerede guides til at finde den bedste Tallerkenrække: