Du er landet på Tallerkenrække.dk, det helt rigtige sted at finde Chic Antique tallerkenrække. Vi har udvalgt de 2 bedste produkter lige nu, så du er sikret et godt køb.

✅ Aktuelle Chic Antique tallerkenrække tilbud | ✅ Produktkvalitet | ✅ ⭐ Kundeanmeldelser | ✅ Gratis levering / Fri fragt | ✅ 🇩🇰 Danske webshops

1: Chic Antique Skab m. skuffer og tallerkenrække

• Dagens pris: 4413,- kr.
  • OBS! Tilbud i dag – normalpris 5800,-, nu kun 4413,-.
    Du sparer 1387 kr. / 23 %
  • Fundet hos Bydahlliving.dk
  • Mærke: Chic Antique

Vores første anbefaling er “Chic Antique Skab m. skuffer og tallerkenrække” som lige nu er på tilbud hos Bydahlliving.dk.

Her er prisen sat ned med 23 % og kan altså fås for kun 4413,- – en besparelse på 1387 kr.

Chic Antique skab med skuffer og tallerkenrække i flot cremefarvet.
Passer perfekt i køkkenet til opbevaring og giver et smukt antikt look til dit hjem. Skabet er lavet af grantræ, MDF og jern.
Der medfølger cremefarvet kroge. Mål: H190 L70 B32,5 Se vores…

Se hos Bydahlliving.dk ❯❯

2: Chic Antique Reol m/skuffer/tallerkenrække – antique creme 70

Sidste produkt på vores liste er Chic Antique Reol m/skuffer/tallerkenrække – antique creme 70 som vi har fundet til 4580,- hos Hoejgaardbrugskunst.dk.

Se hos Hoejgaardbrugskunst.dk ❯❯

Dyreste Chic Antique Tallerkenrække på listen er Chic Antique Reol m/skuffer/tallerkenrække – antique creme 70 fra Hoejgaardbrugskunst.dk med en pris på 4580.00. Billigste udvalgte Tallerkenrække er Chic Antique Skab m. skuffer og tallerkenrække som du kan købe for 4413.00 hos Bydahlliving.dk. Forskellen på de to priser er 167 kr.
Ovenstående Chic Antique Tallerkenrække data og priser er hentet fra 2 butikker (Bydahlliving.dk, Hoejgaardbrugskunst.dk). Alle Chic Antique Tallerkenrække tilbud er opdateret i dag 03-10-2022. Vi tager forbehold for fejl i priser og lagerstatus.

Fandt du ikke det rigtige Tallerkenrække blandt de 2 ovenfor? Så kig i nogle af vores andre detaljerede guides til at finde den bedste Tallerkenrække: